Converse!

Jag älskar konverse! Spreciellt vita.. Idag har jag varit på shopping med min kära familj...
 

Dagen började med att mina föräldrar kom in och väckte mig kl 9! Snacka om jag blev arg då! Det är lördag och jag tvingas gå upp kl nio... Men men.. När de väl hade gått så var jag så gott som vaken.,. Jag gick upp och sket i frukosten och klädde på mig. Sen bar det av mot Gävle! Vi skulle köpa en cykel till Wilgot mm.. 
 
Sen åkte vi till valbo, stadium. GUUUD vad folk det var där! Ush.. Men  det var rea, så... Jag köpte ett par konverse, vita med lågt skaft! Skit sköna och perfekta! Älskar dom! Sen köpte jag en ny fotboll och skydd.. Eller vi köpte 6 fotbollar... Haha... Victor och jag valde ut en finare boll, om mna ska säga så.. Sen vela Wilgot ha en boll med... Han hittade gummibollar som var färgglada... Han vela inte ha en utan två såna... Då hade det blivit 83 kr för två... Så såg vi att det var Pang Pris.. 4 för 99 :-.. Haha.. Du var valet självklart för Wilgot... Så där gick vi, familjen Svärdström till kassan, fullt med skokartonger och 6 bollar... Haha... Kände mig som en idiot, och det var pinsamt...
 
Senm åkte vi tilll MacDonalds! Haha... Tjockisar... Se åkte vi hem och Victor och jag har varit ute och sparkat boll! Haha... Det är min lördag det.. :)
 
 
Nya älsklingar! <3
 
 
Min boll ovanför!
 
 
Victors boll! :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0