Håller på!

Nu har jag skrivit 5 sidor på min andra bok. Eller ja... bok och bok. Jag skriver av en 2 timmar och 20 minuters film. Och det här är andra filmen. Så ja... Det blir som en bok. I morron ska jag åka och skriva ut lite smått och gott till omslaget. Sen är den klar! Och det finns liksom sånna små slarvfel i den. Som att jag har skrivit för i ställer för får. Men det ska vara kvar. Liksom, det här är något jag har gjort för nöjets skull och för att jag älskar att skriva. Och jag är inte ens tretton en. Så det behöver inte vara helt perfekt! Så snart är " Pirates of the Caribbean, Svarta Pärlans Förbannels" Öppne för att läsas! :) <3
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Nice

2013-04-03 @ 18:12:27
URL: http://emmaerikssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0