Hej GUYS!

Idag har det gått en vecka sen jag bloggade sist, och jga har lite ideer. Och ni som kanske inte visste varför jag slutade blogga för ett tag är för att jag hade blogg torka... Men nu har jag lite ideer om saker och ting som kanske går hem hos er som är lite mer läsvärda!.. ;)
 

Jag har tänkt lite på en tävling som jag ska ha här. Det gäller en länkning i 7 dagar här på bloggen! ERAN blogg kommer att länkas i varje inlägg som jag skriver! För att vara med  måste ni vara uppmärksamma.. 
 
Jag kommer att skriva lite saker om mig själv varje dag... Lite olika saker som kan vara viktigt för att vinna framöver... Tävlingen går ut på att kunna så många saker om mig! Så nu framöver kommer jag att skriva lite saker i mina inlägg om mig.. Och om det är några nya som läser min blogg så kommer ni ändå att kunna vinna för jag tar bara information som kommer upp nu och frammåt! Så det är ingen fara. Men bara läs och var noga att inte missa ett inlägg! För där kanske det kommer något viktigt för er... ;) Sen kommer det att komma upp frågor i ett inlägg som ni kommer att få svara på... Men det är sen det, och det kommer upp mer information om hur/ vart ni svarar! Ett enkelt steg...
 
1. Ta till er vad jag skriver och läs noga!
 
Kommentera detta inlägget om ni inte fattade något/ undrar något eller så... Jag försöker att svara så gott jag kan! :) <3
 
PS! Skönt att blogga igen! :)
 

Kommentarer
Postat av: Ida Woxlin

Härligt att du är tillbaka Wilma!! ❤

Svar: Tycker jag å! <3 :)
Wilma Svärdström

2013-04-24 @ 19:07:00
URL: http://idawoxlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0