Tjena! :)

Idag har jag faktiskt haft en bra dag i skolan! Ovanligt.. ;) Nej men vi slutade ett ungefär idag. Då jag jag, Tilda och Några andra klasskompisar ut på grusplanen och spelade fotboll! Superkul var det! :) Det kändes bättre en vanliga fall när vi spelade. Jag gjorde några mål i alla fall! Haha... Det är kul! Det var otroligt varmt och skönt idag! Gud, det var riktig vår/sommar känsla i magen. Det älskar jag. 
 
Inatt drömde jag att jag kände Johnny Depp! Det var askul, sen när jag vaknade upp insåg jag att det var en dröm... :( Inte lika roligt.. Sen somnade jag om och drömde mardröm! Haha... Inte så kul de heller.... Jag vet inte vad det är för mening med det jag just skrev men jaja... Haha! 
 
Det var några ledtrådar för att vinna tävlingen i den här texten! Det här är lite svåra, eller ja, halv svåra exempel på hur ledtrådarna kan se ut! Ha En Bra Dag! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0