Hejsan! ♥

Jag hoppas att ni förstår att jag inte kommer att hinna blogga så värst, eller har hunnit bloggat för jag målar hela dagarna långa. Min säng står mitt i rummet, och där sover jag. Haha... Det är bara mitt piano och sängen som är kvar nu.. Känns tomt, och när man kommer in så ekar det! ;) Men jag sover ovanligt bra i alla fall... Jag brukar inte kunna sova vart som helst men nu funkar det bra!
Vi har börjat kolla på fototapeter, och jga har bestämt mig för en. Snyyyggg! Eller, ja. Den är inte jätte avancerad, men jag gillar den, Jag tror den kommer att passa in bra här! 
Jag har målat rummet tre gånger snart. Har lite kvar. Ärligt så målar jag så jag får ont i huvudet! 
 
Men min vardag kommer att se ut såhär. Måla och måla och sova. Men jag köpte ett nytt linne igår! I LIKEIT!
 
Okej, jag tänkte lägga upp emn bild på linnet men det blev nå fel på internet så jag kan inte lägga upp bilden... Så jag får ta en gammal bild på de älskade djuren! ♥♥♥
Gammal bild, men det var det bästa just nu! ♥♥♥♥♥
Älskade Jamijn! ♥♥♥♥♥
Hästar är väl fina?! ♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0