Målarsaker!

Jag började dagen med J*ÄVLIGT ont i magen. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen, men efter en ipren så gick det över, typ. Jag är bara lite öm i magen. 
 
Sen åkte jag och min kära mormor in till valbo, jag köpte ett linne, ett halsband, målarfärg ( vit) pennslar och sån där roller grej! Det är otroligt tomt i mitt rum nu, jag hoppas på att börja måla i morron. För er som inte vet så ska jag ha en fototapet på New York och resten vitt, jag lägger upp bilder när allt är klart! Men ja.. Det kommer ta ett tag, jag måste nog måla vitt tre gånger så den gröna färgen inte syns igenom. 
 
Men sanrt börjar jag!! :D
HÄSTAR! Saknar err, och när  jag städade ur mitt rum hittade jag gamla bilder på mig och Jasmijn. Jag kände hur tårarna trängdes fram och jag bara log åt bilderna. Så söt och inte alls gammal. haha... Jag försöker att inte tänka på det för MIN egen skulle. Men sen så blir jag ju såklart ledsen när jag tänker på det, men jag tänker på henne så hon inte tror jag har glömt henne.... För de kommer jag aldrig att göra, det kommer VI aldrig att göra. Vi har på jorden saknar dig! MYCKET! <3<3<3 :/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0