Nya stuffs!


Jag har precis varit på Hööks och köpt ett nytt schabrak och ett pannband. Jag tänkte att det skulle vara lite bra att ha något nytt som inte är lortigt på tävlingen! Inte sant?
 
Idag blev min nalle klar! Den är lila med ett band runt halsen och den håller i ett hjärta. Jag bestämde mig för att ge den till m,ormor istället för den var inte så lämplig för en ett åring! Hon kan ju bita loss pärlorna på hjärtat och bita loss ögonen. Det vore synd om jag skulle döda den med min nalle gjord av kärlek! ...:P
 
Jag ska hjälpa Wanna med hästen som hon rider lite senare! Kuligt att få åka till stallet! 
 
Nu ska jag bara vänta in tiden tills vi ska åka till stallet! Hare gött! :D
<3<3<3<3
FLUMMO! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0