Gud!

Asså! Alla går runt och säger att de är tjocka, fast de inte är det alls! Jag har gjort det förrut men nu har jag slutat! Vad är det bra för, liksom? Jag är inte smalast, men inte heller tjockast i världen. Det är klart, ibland kan man väl känna att man är ful och tjock, det gör dom flesta ibland, men sluta upp! Ni är fina på ert eget sätt! Jag säger bara, var nöjda för vem ni är, ni är fina och snygga som ni är! Var nöjda och njut. Det finns människor i världen som har det tusen gånger jobbigare en ni, en del har sjukdomar t. ex. cancer. De tappar deras hår! Jag menar, det borde vara hemskt. Men de är fortfarande underbara som håller ut!
 
Tänk de fina minnerna dagen innan, njut idag och planera hur ni ska bygga upp eran lycka i morgondagen! 
 
Jag ger er all lycka till er med sjukdomar! Ni ska veta att det finns hur många männsikor här i världen som tycker det är sjukt jobbigt att höra att människor är sjuka, jag menar, allvarligt sjuka! Om vi säger såhär, jag hoppas på att ni en dag ska bli friska från det som håller er ledsna och plågar er! <3 
 
 
 
Såhär såg jag ut för 2.5 år sedan! Inte sjukt... och då var jag inte så nöjd med mig själv! Men jag har förändrats!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0