Hur folk poserar!

Jajg förstår inte varför människor poserar framför kameran/mobil i skolan. Jag menar egopics som de faktiskt tänker lägga ut nån stans. Jag menar, jag har kompisar som faktiskt kan göra det och det ser snyggt ut! Det kna inte jag! Jag ser ut som en fjant som håller på att göra massa grimaser för att skrämma bort ungar! Nej, ärligt. Jag kna inte göra det bland folk. Det går inte! Men just när folk stirrar på en också... Ni som kna göra det. HUUURR?! Haha...
 
Men också, man kan väl vänta tills man kommer hem? Varför göra det bland alla människor som glor på en. Jag menar, hemma kan man väl sitta och testa runt lite när alla inte glor. Jag tycker det är jobbigt att se folk sitta och posera så gott de kan liksom. När mna är med dom. Som sagt, kan man inte vänta tills man kommer hem. Det är lite taskigt mot kompisen... elller ja...
 
Det är väl lite annat om man frågar sin kompis " vill du vara med och ta egopics?" Och den säger ja. Jag kna väl smygta kort ibland. Men asså! Det här blev krångligt..
 
Men i helhet! Det bror på hur man gör det!... ♥♥
 
Hehe!... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0