MMM

TORSDAG: Igår gjorde jag väl inget speciellt. Tänkte lite på saker och ting som jag behöver göra här hemma. Jag grattade min bror som fyllde 10 år igår. Sen åkte jag på fotboll. Men det är bgra när man har kalas hemma. Det blir alltid tårta över! GÖTTI... Gäller bara att norpa lite då.. Jag slutade torsdagen med att min minsta brorsa kissade på mig!... :O Inte så roligt faktsikst..
 
IDAG: Idag har jag varit i skolan och bara njutit av fredagen. Varit på musik och haft slöjd. Jag sydde ihop mitt Stensätra pannband och började att tänka lite på vad mitt nästa projekt ska vara! Vet inte riktigt än.. :) 
 
Efter skolan plockade mormor upp mig och vi åkte till hemmakväll och hyrde film. Själv köpte jag Ben and Jerry glass och en Power king! GOTT:D
 
Ikväll taggar vi hoppningen och en kväll med mormor! Kommer väl upp det vanliga om ridningen sen, i morron antagligen! ( Dagens/ Gårdagens ridpass)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0