NÅ?

Idag och IGÅR var jag hemma från skolan för att jag var sjuk... Jag har liksom ont lite överallt! Inte så roligt faktiskt.. Men nej.. Om jag mår såhär, jag FÖRTJÄNAR att vara hemma idag! Så jag har bara legat och hoppats att jag ska bli bättre.
 
I morron i skiolan har vi prov på religon och då skulle man ta hem och träna. Men i tisdags blev jag inte riktigt klar med pappret som vi skulle få ta hem och plugga på och sen blev jag sjuk.. Så jag kan inte träna. Så jag för be lite snällt om att kanske få göra om provet nån annan gång? Vi får se hur det funkar...! :0
 
Det här veckans kändis.. Det tänker jag ha nu flera vackoir frammåt till det rinner ut på kändisar! VILKET tar LÅNG tiiiiiid! Så det kommer bli en liten grej på bloggen. Och om jag glömmer det, bara kommentera! BLIR bara GLAD av det! :)
 
Jag fick ett påskägg igår med ett mobilskal och örhängen! Det får bli ett inlägg senare ikväll med lite bilder på det och så!... Nu har jag väl sagt det som var syftet med detta inlägget..! ( Det händer ju inte så mycket när man är sjuk) Så.. hörs ikväll och ha enh TOPPEN onsdag! =D
 
 
 
Have a good time, ni kan också tips om ni vill ha nån särskild kändis som " veckans kändis " :)
 

Kommentarer
Postat av: Ida Woxlin

Krya på dig ♥ ♥ ♥

Svar: Tack! <3<3<3
Wilma Svärdström

2013-03-27 @ 16:17:47
URL: http://idawoxlin.blogg.se/
Postat av: Tildis ❤

Krya bästis. ❤❤❤

Förresten.. Idag redovisade jag om dig i skolan. Om hur mkt jag tycker om dig, hihi ❤

Nu är jag påväg till farmor och farfar. Synd att vi inte hann va innan. Kommer sakna dig men jag kommer ju hem på tisdag. Kramar ❤

2013-03-27 @ 19:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0