PUSS!

Vet inte varför jag valde den överskriften, men, NEVER MIND!.. :P
 

Jag har precis gömt skatten och gömt lappar/ ledtrådar och ritningar. Victor har nämligen kalas idag och det lagas tacos förfullt. Men själv när jag vaknade satt jag mig framför tv-n och slappade ett bra tag. Sen sa mamma. " Vi måste städa övervåningen, det kommer ju 11 pojkar till oss ikväll" Min reaktion var mest bara! VA!? Jag hade ingen aning om det. Så det var bara upp och städa! Så nu har jag hållt på med skatten och så.. Hehe.. Det är lite roligare när de blir större så man kan göra lite svårare ledtrådar! :) Hoppas jag har gömt saker på rätt ställen! :Z
 
Det kommer antagligen upp en bild ikväll på MIG! Nej, men mina örhängen lyser upp det runt om mig. Jag tackar min mormor! TACK! Älskar örhängen, speciellt dom här! Tack! :)
 
Jag har faktiskt en film som jag så HÄÄÄR gärna vill se, den heter " Mama" och är en skräck tror jag. Den ser bra ut och den är ganska ny tror jag. Den är nog från 2013, rätta mig gärna om jag  har fel. Men jag vet inte ens om den har kommit ut än.. Men den verkar bra! :)

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0