Smelling!

Idag har jag haft en toppan dag ute på sjön med Andreas, Erik, Sandra och Vilja. Och min familj såklart! Jag har åkt fyrhjuling  och pimplat! Nu luktar jag rök och tuggar tuggummi. Jag fick öppna mitt påskägg när jag kom hem också. I det låg det. 
1. Tuggummi
2. Nötter( två smaker)
3. två tröjor
4. Örhängen
5. Pengar.
 
Ett bra påskgodis idag! Tycker jag... fast visst skulle det vara gott med lite choklad allt, men detta är något jag har valt själv och jag håller fast vid det!
 
Idag fick jag reda på att min kusin ska få ett barn. Min kusin Denise är bara 22, men som det lät så skulle de få barn i Augusti!. MYSIGT! :)


Kommentarer
Postat av: Ella

Nu är denna omgången av Veckans blogg avgjord,
kika in för att se om det var du som vann!
Annars kan du väl anmäla dig till nästa vecka!

http://dressyrponnyy.blogg.se/2013/march/veckans-blogg-2-3-4-5.html

2013-03-31 @ 22:01:31
URL: http://dressyrponnyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0