GÖTTI!

NU LIGGER JAG OCH PLUGGAR I SÄNGEN DE SISTA KRAFTERNA JAG HAR, JAG MÅR PYTON, IGEN... ONT I HALSEN OCH I HUVUDET. JAG VET INTE VAD JAG SKA TA MIG TILL MED MINA SJUKDOMAR... ;(
 
Nej, jag ligger bara här och pluggar lite geografi ocg religon till proven  i morron. Förhoppnings vis så ska jag gå till skolan, två dar kvar på veckan, BIT IHOP! :) Mitt måtto just nu, bit ihop.. Vet fortfarande inte varför jag blir sjuk hela tiden, men jag är tydligen en sån människa!
 
Jag köpte en Ben & Jerry typ, Brownie... nånting. Den var god, men nu är jag mätt! Haha... Jag har ingen aptit heller. Jag åt en tacos sak hos Mikaela igår, jag brukar äta två, men jag har ingen aptit alls, jag åt EN korv med bröd är jag kom hem också... Nåt är fel... Men men... Jag är tydligen en sån människa.
 
Nu ska jag sova, är astrött och jag har ont överallt! Behöver vila lite extra nu, eller så mycket jag kan i alla fall. Och jag håller på att tänka igenom frågorna på min lilla tävling jag har... Blir intressant att se era svar. :) Vet inte riktigt när de kommer upp, men jag ska förvarna er, dock! :) Ha en bra kväll! :D ♥
 
 
MItt liv just nu! ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress/hemlis: (endast jag kan se)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0